.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلاش دوباره براي كسب كرسي نظام مهندسی کشاورزی مازندران
صندلی خدمت یا زورآزمایی قدرت؟
گزارشات واصله حکایت از آن دارد که گویا قرار است بار دیگر برخی از مدیران ارشد استانی با بداخلاقی، کرسی ریاست و رهبری این سازمان مستقل وغیر دولتی را تا ...
صندلی خدمت یا زورآزمایی قدرت؟

شمال نيوز: هنوز از انتخابات پر حاشیه دوره سوم هیئت مدیره نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران و برکناری برخی از مدیران قانونی و منتخب آن سازمان قبل از شروع به کار رسمی خود با مداخله های سلیقه ای رئیس سازمان جهاد کشاورزی وقت و برخی از مدیران استانی و کشوری هم فکر ایشان و انتصاب مدیران دلخواه خود بدون در نظر گرفتن افکار عمومی و خواسته و مطالبات صنفی اعضاء دو سالی بیش نگذشته است که مجددا اخبار و گزارشات واصله حکایت از آن دارد که گویا قرار است بار دیگر برخی از مدیران ارشد استانی با بداخلاقی، کرسی ریاست و رهبری این سازمان مستقل وغیر دولتی را تا آخرالزمان علیرغم مشکلات بوجود آمده در دفاع از حقوق صنفی اعضاء و تصمیم گیری های متقابل با سیاست های مجموعه جهاد کشاورزی در مازندران و برخلاف نظر اکثریت دانش آموختگان کشاورزی و منابع طبیعی استان و نیز اعضای منتخب هیئت مدیره، ملک مطلق خود نمایند.
گفته می شود به منظور حل و فصل مسالمت آمیز و قانون مدارانه موضوع جدا از رایزنی های گسترده مکاتبات متعددی از سوی برخی از اعضای شورا با برخی از مقامات استانی و کشوری از جمله رئیس محترم نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور. استاندار محترم مازندران. وزیر جهاد کشاورزی ونیز معاون محترم توسعه نیروی انسانی وزارت جهاد کشاورزی صورت پذیرفته است که متاسفانه گویا در کشوی میز مدیران یادشده بایگانی گردیده است.
این درحالی است که چشم امید نزدیک به سیزده هزار فارغ التحصیل کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران به سازمانی است که فریاد منتخبین آن ها در دفاع از حقوق صنفی موکلین خود را هیچکس نمی شنود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عليرضا 4 مرداد 1392
سلام با تشکر از توجه تان به این مسئله، آقای ك که مدیر قصبی و تحمیلی سازمان بود، باید بداند که "باید برود" و سازمان نظام مهندسی را به اهلش واگذار کند. تا کجا می خواهد منافع سازمان نظام مهندسی و 13 هزار مهندس را فدای منافع شخصی خود کند؟!
نا شناس 4 مرداد 1392
آقای کا... از شما خیری به بخش زراعت استان نرسید حداقل دست از سر فارغ التحصیلان و نخبگان کشاورزی و منابع طبیعی بر دار اینجا جای بده بستون نیست.
مجتبی 4 مرداد 1392
دمتون گرم که این مسائل را با مردم مسمان و شریف و فهیم مازندران در میان می گذارید
نا شناس 5 مرداد 1392
با سلام. مدیران محترم استان.ما را به خیر شما نیازی نیست لطفا شر نرسانید.جامعه کشاورزی خود و بدون دخالت شما هم می تواند برای سرنوشت خود تصمیم بگیرد.درود بر منتخبین ما که سرانجام سکوت را شکستند.
نا شناس 5 مرداد 1392
اقاي فرزانه ومديركل اقتصاديشان ازسازمان نظام مهندسي دست بردارند.بگذاريد اين سازمان خودش كارها رومديريت كنه
نا شناس 5 مرداد 1392
دعای ما فارغ التحصیلان کشاورزی بدرقه راهتون.حق ستاندنی است
حمیده 5 مرداد 1392
آقای رئیس ... که به ناحق جای دیگری رو میگیرید، اینطوری هم میشه.پس محترمانه صندلی ریاست رو واگذار کنید به صاحبان اصلی اش.
نا شناس 5 مرداد 1392
ما نماینده ویژه و گوش به فرمان آقای مهندس تورنگ و تفکرات ایشون رو نمیخوایم
نا شناس 5 مرداد 1392
نگاه سازمان بجای نگاه مهندسی و فنی و تخصصی آنقدر مادی و تجاری شده است که اکثریت ارباب رجوع ناراضی و گله مند هستند.من به عنوان یک فعال کشاورزی از تغییرات ساختاری و مدیریتی در نظام مهندسی کشاورزی حمایت میکنم.
علی 5 مرداد 1392
آقای ک... برادر من آخه شما و دوستانتون چی از جون این نظام مهندسی کشاورزی میخواهین؟ شما حتی در دفاع ساده از حق اعضا عاجزین. برادر من این ارگان این سازمان احتیاج به هوای تازه داره. آقای ک... برین کنار و اجازه بدین هوای تازه بیاد
ناطر 5 مرداد 1392
هر دم از این باغ بری میرسد.
نا شناس 5 مرداد 1392
باسلام ممنون که به یاد مشکلات ما بودید.
ع. د. 5 مرداد 1392
راه حل معقول بدهید. افرادی که با مخارج فراوان و با هزار دوز و کلک و تخلف انتخاب می شوند شایستگی ندارند. مگر اعضاء تحصیلکرده نظام مهندسی از درایت و بصیرت محروم هستند که نمی دانند چه کسانی باید برای نظام انتخاب شوند. سابقه نظام نشان می دهد که انتخاب در این نظام بر اساس رانت خواری امثال آقای راهب و تیم دکتر تشکری و ... صورت گرفته و برای جا انداختن خود با همه مهندسان کشاورزی تمس گرفته بودند که به آنها رای بدهند و هزینه ناهار و اتوبوس را هم آقایان به کارشناسان دادند تا در مجموع بتوانند 150 تا رای بیاورند. این یعنی چهار تا اتوبوس آدم را بسیج کردن و هزینه هایشان را دادن. متاسفانه آدم های مستقل و کم پول نمی توانند به این کارها دست بزنند و لذا رای کمتری می آورند. بروید دنبال انتخاب آدم های توانمند و فرهیخته و صاحب عقل و تدبیر.
مهدی 6 مرداد 1392
با توجه به اینکه ما ادعای تحصیل کردگی داریم آیا بهتر نیست رئیس نظام در استان و کشور با هماهنگی نماینده وزیر در اسرع وقت به حرف اعضای انتخابی که منتخب سیزده هزار نفر عضو میباشد گوش فرا دهند تا بیش از این آبروی سازمان نظام مهندسی نرود؟
فوق لیسانس بیکار کشاورزی 6 مرداد 1392
چرا برخی از مدیران که ادعای مسلمانی و خدمتگذاری هم دارند برای تامین منافع شخصی خود با لابی و قلدری می خواهند در برابر نظر و خواست بحق و قانونی مدیران جهاد کشاورزی مازندران و نیز اعضای منتخب سازمان نظام مهندسی بایستند.بدانید که مهندسین و فارغ التحصیلان دیگر شما را نمی خواهند.
دلسوختگان نظام وجمهوری اسلامی 6 مرداد 1392
استاندار محترم مازندران شما که با محبت خوداین همه به آقای کاوه به عنوان رییس نظام مهندسی درجلسات کارگروه توسعه کشاورزی وزن داده ایدووبا پرداخت وام های میلیاردی دربخش کشاورزی دلگرمی درتولید کننده ایجادکرده ایدآیا آقای کاوه درکارگروه توانسته است حتی یک مورد اشتغال برای مهندسیبن جویای کارایجاد نماید.ویا به فکر جا ومکان خود دراستان بوده است ودریافت حقوق 3000000تومانی از نظام.یعنی همه دعوا برسر پول پول پول پول پول جیب ایشان است نه خدمت به نظام.چرا حرمت ومنزلت سازمان جهاد کشاورزی را شکسته اید؟مگر تعویض 2 نماینده انتصابی جهادجرم است که باید به خاطرآقای کاوه به وزیر جهاد کشاورزی توصیه گردد؟چرا؟چرا؟مگر نه اینکه 6 نفر از شورای استان درخواست ملاقات با شما را نادند پس چرا تا کنون
ترتیب اثرنداده اید.مگرشورای نظام نباید.........
مجتبی ابراهیمی 14 مرداد 1392
آقای کاوه تورا به خدا تو را به همین ماه عزیز دست از سر ما مهندسان بیکار و با آبرو بردار. ما تا کی باید چوب جاه طلبی و ریاست خواهی تو را بخوریم.
ا
سید روح اله جوادیان 14 مرداد 1392
یا سلام
پیسنهاد می کنم آای کاوه به عنوان مامور خدنت به معاونت برنامه ریزی استانداری منتقل شوند؛ چراکه هر روز 4 الی 5 ساعت از وقت خود را در آنجا برای جلب محبت معاون محترم استاندار مصروف می نمایند.

لطفا منتشر کنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.